MAVİGÜN EGE SERÜVENİNDE
Anasayfa> HABERLER> MAVİGÜN EGE SERÜVENİNDE
Etkinlik Takvimine Dön

26-28 Nisan 2019 tarihleri arasında okulumuz Ortaokul öğrenci ve velilerimize Ege gezisi düzenledi. Turumuz, İzmir'in Selçuk ilçesine bağlı Şirince Köyü’ndeki muhteşem kahvaltı ile başladı. Tepelerin arasına kurulmuş ve özgün tarihi mimarisini önemli ölçüde korumuş olan bu köyde kahvaltı sonrasında hep birlikte keşfe çıkıldı. Gezimiz, Efes çevresinde yer alan Bülbüldağı'nda bulunan Meryem Ana Evi ile devam etti. Meryem Ana Evi’nden dağın yamacı doğrultusunda süzüldükten sonda yaklaşık 1600 hektarı kaplayan Efes Antik Kenti’ne vardık. Birçok değerli ve önemli eserleri rehberimiz sayesinde daha da yakından tanıma fırsatına eriştik. Adeta tarihin tozlu sayfalarını bizzat gördük ve yaşadık. Yorulan bünyelerimizi açık büfe öğlen ve akşam yemekleri ile tazeledik. Otelimizde birbirinden eğlenceli aktiviteler gerçekleştirdik ve ertesi gün Pamukkale’ye gitmek üzere odalarımıza dinlenmeye çekildik. Sabahın ilk ışıkları ile güne merhaba dedikten sonra zengin kahvaltımızı konakladığımız otelde gerçekleştirip Pamukkale’ye olan yolculuğumuz başladı. Öğlen saatlerinde Hierapolis (Pamukkale) Örenyeri’ne vardık. Denizli'ye 18 km uzaklıkta olan kent birçok dinsel yapı ve tapınağa ev sahipliği yapması nedeniyle literatürde "kutsal kent" olarak geçmektedir. Antikçağ'dan beri şifalı suları ile tanınan ve o zaman da günümüzdeki gibi şifa bulmak isteyen ziyaretçilerini ağırlayan Hierapolis'te birçok hamam yapısı bulunur. Bu eşsiz eserlerle birlikte tarihe tanıklık ettikten sonra Pamukkale Travertenleri’nin üzerinde eğlenceli dakikalar geçirip muhteşem manzara karşısında birbirinden güzel kareler yakalayarak Ege serüvenimiz İstanbul’a dönüş ile noktalanmış oldu.

Fotoğraflar

Diğer Haberler
ARNAVUTKÖY MAVİGÜN KOLEJİ’NDE KARNE HEYECANI

2023-2024 Eğitim Öğretim yılı 1. dönemi karne heyecanı tüm Türkiye’de yaşandığı gibi Arnavutköy Mavigün Koleji’nde de yaşandı. Tüm öğrencilerimiz karne almanın mutluluğunu yaşarken başarılı ö...
Devamı Oku
ÇOCUKLAR ÜŞÜMESİN

Okulumuz öğrenci ve öğretmenlerimiz işbirliği ile ihtiyaç sahibi çocuklara ulaştırmak üzere Kıyafet toplama kampanyası düzenledi. "Çocuklar üşümesin" projesi kapsamında toplanan kıyafetler Türkiye S...
ŞİİR YARIŞMASINDA İLÇE 1.LİĞİ

Arnavutköy ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü etkinlikleri kapsamında düzenlediği Şiir yarışmasında okulumuz öğrencilerinden Kardelen Emine YİĞİT ilçe 1.si olmuştur. Öğrenc...